Sunday, 6 November 2011

Halatuju Selepas STPM

Bidang Pengajian Islam : https://online.mohe.gov.my/upu/emas/index_kod.php?pagefunc=kodByBidang&carian1=010&carian2=AS&carian3=A

1
UniSZA
DI01
PENGAJIAN ISLAM (USULUDDIN)
2
UniSZA
DI02
PENGAJIAN ISLAM (SYARIAH)
3
UniSZA
DI07
PENGAJIAN ISLAM (DAKWAH)
4
UniSZA
DI13
USULUDDIN DAN KAUNSELING
5
UKM
KI01
IJAZAH SARJANAMUDA PENGAJIAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN (USULUDDIN DAN FALSAFAH)
6
UKM
KI02
IJAZAH SARJANAMUDA PENGAJIAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN (SYARIAH)
7
UKM
KI03
IJAZAH SARJANAMUDA PENGAJIAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN (PENGAJIAN ARAB DAN TAMADUN ISLAM)
8
UKM
KI04
IJAZAH SARJANAMUDA PENGAJIAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN (PENGAJIAN DAKWAH DAN KEPIMPINAN)
9
UKM
KI05
IJAZAH SARJANAMUDA PENGAJIAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN (PENGAJIAN AL- QURAN DAN AL-SUNNAH)
10
UM
MI11
SARJANA MUDA SYARIAH (FIQH & USUL)
11
UM
MI12
SARJANA MUDA PENGURUSAN MUAMALAT
12
UM
MI13
SARJANA MUDA SYARIAH (SYARIAH DAN EKONOMI)
13
UM
MI14
SARJANA MUDA SYARIAH (SAINS POLITIK ISLAM)
14
UM
MI15
SARJANA MUDA SYARIAH (ASTRONOMI ISLAM)
15
UM
MI21
SARJANA MUDA USULUDDIN (AKIDAH & PEMIKIRAN ISLAM)
16
UM
MI22
SARJANA MUDA USULUDDIN (DAKWAH & PEMBANGUNAN INSAN)
17
UM
MI23
SARJANA MUDA USULUDDIN (SEJARAH & TAMADUN ISLAM)
18
UM
MI24
SARJANA MUDA USULUDDIN (AL-QURAN DAN AL-HADITH)
19
UM
ML04
SARJANA MUDA SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG
20
USIM
QI05
SARJANA MUDA PENGAJIAN QURAN DAN SUNNAH DENGAN KEPUJIAN
21
USIM
QI07
SARJANA MUDA DAKWAH DAN PENGURUSAN ISLAM DENGAN KEPUJIAN
22
USIM
QI08
SARJANA MUDA FIQH DAN FATWA DENGAN KEPUJIAN
23
USIM
QI10
SARJANA MUDA PENGAJIAN QURAN DENGAN MULTIMEDIA DENGAN KEPUJIAN
24
USIM
QI11
SARJANA MUDA PENGAJIAN SUNNAH DENGAN PENGURUSAN MAKLUMAT DENGAN KEPUJIAN
25
USIM
QI13
SARJANA MUDA PENGAJIAN AKIDAH DAN AGAMA DENGAN KEPUJIAN
26
UIAM
YI05
IJAZAH SARJANA MUDA ILMU WAHYU & WARISAN ISLAM (PENGAJIAN QURAN & SUNNAH)(KEPUJIAN)
27
UIAM
YI08
IJAZAH SARJANA MUDA ILMU WAHYU & WARISAN ISLAM (FIKAH & USUL FIKAH)(KEPUJIAN)
28
UIAM
YI09
IJAZAH SARJANA MUDA ILMU WAHYU & WARISAN ISLAM (USULUDDIN & PERBANDINGAN AGAMA (KEPUJIAN)

No comments:

Post a Comment